KESKUSLIIKKEET
Suomessa vähittäiskaupan ala on hyvin keskittynyttä ja keskusliikeyhteistyön rooli on merkittävä. Tuotteen näkökulmasta markkina saattaa olla tuoteryhmästä riippuen kahden keskusliikkeen tai kymmenen eri ketjutoimijan laajuinen kokonaisuus. Toimintamme perustuu pitkäjänteiseen ja suunnitelmalliseen ajattelutapaan sekä tavoittelee aina parasta mahdollista lopputulosta. Organisaatiossamme on monipuolinen ja pitkä kokemus keskusliikeyhteistyöstä lukuisten suomalaisten ja kansainvälisten brändien kanssa, elintarvike- ja non-food -tuotteiden osalta. Tunnistamme tuotteen tarpeet, ymmärrämme ketjumaisen toiminnan rakenteen ja osaamme tulkita kuluttajamarkkinoilla vallalla olevia trendejä, arvoja ja asenteita.
MARKKINOINTI- JA TUOTEHALLINNAN PALVELUT
MARKKINOINTI- JA TUOTE-HALLINNAN PALVELUT
Markkinointipalvelut
Meillä on organisaatiossamme ja yhteistyökumppaneillamme laaja-alainen kokemusta lukuisten suomalaisten sekä kansainvälisten brändien kanssa työskentelystä sekä elintarvike- että non-food -tuotteiden kanssa. Palvelumme skaalautuu yksittäisestä some-tekemisestä, lanseeraussuunnitelmasta tai vuosimarkkinoinnista aina kokonaisvaltaiseen brändin arvoa kasvattavaan pitkäjänteiseen monivuotiseen yhteistyöhön. Tunnistamme vallalla olevat nykytrendit, arvot ja asenteet sekä osaamme sijoittaa suunnitelman osat niiden mukaisesti.
Back office - ja tuotehallintaan liittyvät palvelut
Tuotehallinta on keskeinen osa laadukasta ja luotettavaa tavarantoimitusta. Back office –palvelumme hoitaa tarkasti ja ammattitaidolla tuotetietojen hallinnan ja ylläpidon vaadituissa tuoterekistereissä, käsittelee tilauksia, koordinoi markkinointitoimenpiteitä, suunnittelee POS-materiaalia jne.